جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 احد رسولی:

سهم شهرداری کرج از سهام بیمارستان امام خمینی (ره) مشخص شود

خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: سهم شهرداری از سهام بیمارستان امام خمینی (ره) مشخص و اعلام شود.

به گزارش رمزگشانیوز «احد رسولی» در نطق پیش از دستور دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از شهردار درخواست دارم تا گزارش کاملی از میزان سهام شهرداری در بیمارستان امام خمینی (ره) هر چه سریعتر ارائه شود.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بخشی از زمین های شهرداری به بیمارستان الحاق و علیرغم درخواست برای ارائه گزارش تاکنون گزارش جامعی از سوی شهرداری به کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده ارسال نشده است.

رسولی بیان کرد: اگر شهرداری در بین سهامداران دارای بیشترین سهام است چرا تاکنون در خصوص پذیرفتن مسئولیت مدیریت آنجا تلاش نشده است؟ با توجه به ضرر و زیان های متوالی و عدم تدبیر در مدیریت این بیمارستان ساماندهی نشده و هر بار شهرداری را دچار ضرر و زیان های کلان کرده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج در بخش دیگری از تذکرش گفت: از برخی مدیران در بازدیدها درخواست می‌شود حضور پیدا کنند علیرغم ایجاد هماهنگی‌های لازم بدون اعلام اعتزار و با فرافکنی تعهدات و مسئولیت های سنگین خود را به دیگران واگذار می کنند. در این راستا آیا چنین مدیرانی صلاحیت پذیرش چنین سازمان ها و مناطقی را دارند؟

رسولی به پلاک ثبتی ها در بافت های فرسوده اشاره کرد و یادآور شد: از شهردار درخواست دارم تا لیستی از نوع مالکیت در بافت های فرسوده و سکونت گاههای خودرو اعلام کند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: با توجه به محدوده های مصوب با درخواست شفاهی، مکتوب و نیز تذکر در صحن شورا و نیز تذکر مجدد تاکنون آمار و لیستی از پلاک های ثبتی در  بافت های فرسوده ارسال نشده است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات