جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشف 130 هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در البرز

فرمانده انتظامی استان از کشف 130 هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در شهرک بنفشه کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اطلاع ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز در خصوص تهیه قرص‌های غیرمجاز توسط اعضای یک باند و پخش و فروش آن در بین عطاری‌‌ها و مشتریان خاص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه محرز شد که اعضای این باند مواد اولیه قرص را طی فرایندی خاص تبدیل کرده و پس از آماده سازی، بین عطاری‌ها و مشتریان خود به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، عطاری مورد نظر را که محل فعالیت اعضای این باند بود را در منطقه شهرک بنفشه کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد صنفی موفق به دستگیری 2 نفر از اعضای باند شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از داخل خودرو و مغازه عطاری تعداد 130 هزار قرص غیر مجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص های کشف شده حدود 6 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هر کس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان کشورمان را با خطر روبه رو کند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات