جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با توجه به ابلاغیه وزارت کشور؛

برگزاری مراسم عزاداری در شرایط زرد هم ممنوع است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور درباره عدم برگزاری مراسم‌ عزاداری در شرایط قرمز، نارنجی و زرد، از شهروندان خواست به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

به گزارش رمزگشانیوز «حمیدرضا عسگری» با اعلام این خبر اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد جان‌باختگان این بیماری بودیم که نشان‌دهنده عزم جدی شهروندان و مسئولان در قطع زنجیره این ویروس منحوس است.

وی افزود: شهروندان همچنان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال‌شده را رعایت کنند تا بتوان به نحو مطلوبی از این بحران گذر کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم‌اکنون انتشار این ویروس سیر نزولی دارد، عنوان کرد: برخی شهرها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند اما این دلیل نمی‌شود که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را فراموش کنند.

عسگری ادامه داد: به‌طورقطع در صورت عدم رعایت موارد مذکور، موج جدیدی از ویروس کرونا پدید می‌آید و وضعیت قرمز خواهد شد که به‌ناچار محدودیت‌های تردد مجد اعمال می‌شود.

وی به ابلاغیه وزارت کشور و استانداری البرز در خصوص ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اشاره کرد و گفت: طبق این ابلاغیه برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات