پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری سارقان کنتور برق با 130 فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری با اعتراف به 130 فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  سردار «عباسعلی محمدیان» در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت کنتورهای برق در ساختمان‌های نیمه کاره در منطقه عظیمیه شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 14 رسالت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در نیمه‌های شب ساختمان‌های نیمه کاره بدون نگهبان را شناسایی کرده و به صورت کلاملا حرفه‌ای ابتدا برق پشت کنترل را قطع و سپس اقدام به سرقت آن می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه ماموران با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و سرکشی در مناطق وقوع سرقت در ساعات پایانی شب، در نهایت سارقان را در حین سرقت از یک ساختمان نیمه‌کاره مشاهده و بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری هر 2 سارق شدند.

سردار محمدیان یادآور شد: با هماهنگی مقام قضایی محل اختفا سارقان که در یک مغازه ضایعاتی بود، مورد بازرسی قرار گرفت که تعداد 27 عدد کنتور برق از آن کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازجویی به عمل آمده، سارقان به جرم خود مبنی بر 130 فقره سرقت کنتور برق اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد که حتما برای ساختمان و اماکنی که استفاده کمتری از آن‌ها دارند نگهبان تعیین کرده و آن‌ها را به دوربین مداربسته تجهیز کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات