شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادی ۵۲ زندانی جرائم غیر عمد البرز

مدیرکل زندان های استان البرز اعلام کرد که ۵۲ زندانی بدهکار ‏مالی با کمک خیرین، ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز، انجمن حمایت از زندانیان ‏و بسیج حقوقدانان از زندان آزاد شدند.

به گزارش رمزگشانیوز «اسماعیل جمیاری» شامگاه دوشنبه در برنامه ای تحت عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسوولان قضایی در ندامتگاه فردیس برگزار شد، افزود: برنامه های مکتب حاج قاسم سلیمانی که از ۲۸ ‏آذرماه سال جاری در زندان های استان  با هدف کمک به آزادی زندانیان آغاز شده و  تا ۲۸ دی ماه مصادف با شهادت بانوی۲  عالم حضرت فاطمه زهرا  (س ) ادامه دارد.

وی بیان داشت:  در راستای این امر خداپسندانه امروز ؛ خیرین، ستاد دیه، انجمن های حمایت از زندانیان، مرکز نیکوکاری ‏شهدای زندان ها بدهی یک میلیارد تومانی  ۵۲ زندانی را به نیت اهدای ثواب آن به روح سردار شهید حاج قاسم ‏سلیمانی پرداخت کردند.

جمیاری در خصوص برنامه های اجرا شده در مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت:  کمیته برگزاری مکتب ‏حاج قاسم اواسط آذر ماه سال جاری در اداره کل زندان های استان تشکیل جلسه داد و تمام مصوباتش را به یاری خداوند و تاسی از نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی توانستیم به خوبی اجرا نماییم.

وی اظهار داشت: خرید ۶۳ گوشی ‏هوشمند برای فرزندان  دانش آموز زندانیان نیازمند و جا مانده از تحصیل در ایام کرونا  و  توزیع ۱۴ سرویس جهیزیه بین زوج های نیازمند خانواده زندانیان  با همکاری کمیته امداد ‏امام (ره) و انجمن های حمایت از زندانیان استان البرز از جمله اقدامات است .

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: بازدید و سرکشی از ۱۴ خانواده زندانی نیازمند و ‏اهدا سبد معیشتی به آنها  و اجرای  برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوع مانند رونمایی و اجرای سرود "سفر به خیر ‏سردار" در زندان های استان، بیش از ۶۳ ختم قرآن و بیش از ۸۰۰ هزار صلوات و اهداء ‏ثواب آن به روح ملکوتی شهید سلیمانی  از دیگر برنامه ها بوده است.

جمیاری افزود: توزیع دفترچه هایی شبیه به شناسنامه سردار سلیمانی با ‏موضوع زندگینامه آن شهید و امضای پیمان نامه انتهایی دفترچه توسط مددجویان، سربازان وظیفه و ‏همکاران، برگزاری برنامه های عصر شعر و خاطره، تجسمی و تقدیر از هنرمندان برتر هر رشته از جمله ‏برنامه های اجرا شده در این مکتب بود. ‏

انتهای پیام. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات