شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خالقی خبر داد؛

پیشرفت ۸۵ درصدی طرح جاده طالقان به هشتگرد

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: با مساعد شدن شرایط جوی و اتمام ساخت راه ایمن در چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از مسیر جاده طالقان به هشتگرد خواهیم بود.

به گزارش رمزگشانیوز  مشاور طرح جاده طالقان به هشتگرد با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عملیاتی از این طرح گفت: از ابتدای شروع به کار این طرح که حدود ۱۷ سال طول کشیده است  تا سال ۱۳۹۸ فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود:  اما از سال ۱۳۹۸ تا کنون و با پیگیری‌های مجموعه راه و شهرسازی استان البرز و وزیر راه و شهرسازی این پروژه با در نظر گرفتن مسیر کنار گذر به پیشرفت بیش از ۸۵ درصد رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز پس از بررسی نقشه‌ها و بازدید از مسیر این محور با بیان این که بهره‌برداری از این مسیر مطالبه عمومی مردم منطقه است، افزود: با معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی البرز تا زمان پایان این جاده وبه صورت هفتگی و حتی روزانه روند اجرایی پروژه را بررسی خواهیم کرد.

«رضا خالقی» گفت: با توجه به شرایط خاص مسیر طالقان هشتگرد که یکی از مرتفع‌ترین مسیر‌های کشور و تونل آن بام تونل کشور است، ساخت و ایمنی آن نیاز به توجه و درایت خاصی دارد که  امیدوار هستیم با مساعد شدن شرایط جوی و و اتمام ساخت راه ایمن در چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این مسیر به عنوان یک طرح ملی باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: در صورت کوتاهی یا قصور از طرف پیمانکار به ناچار نسبت به تغییر پیمانکار اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات