جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسمان امن ایران مرهون از خودگذشتگی سبزپوپشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در پیامی پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز در پیام دکتر«نادر ثناگو مطلق» آمده است:

از زمان حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آسمان ایران اسلامی امن‌تر از همیشه و ضریب آسیب‌پذیری‌مان به حداقل رسیده است.

وی اضافه کرد: سبزپوشان پرافتخار کشور عزیزمان با روش‌های بومی و تبعیت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه حمایت از امنیت هوایی کشورمان، آنچنان در این عرصه افتخارآفرینی کرده که لقب گاردآهنین به راستی شایسته‌شان است.

ثناگو مطلق گفت: امروز امنیت خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران در سایه از خودگذشتگی و ایثار عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چنان جایگاهی رسیده که بسیاری از کشورهای مدعی پیشرفت، به دنبال استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستند.

وی ادامه داد: پنجم دی ماه فرصت مغتنمی است تا از این مردان غیور که با عزم راسخ‌شان سال‌ها است که امنیت و آرامش خطوط هوایی کشور عزیمان را به بالاترین سطح رسانده و امروز ایران تبدیل به یکی از برترین‌های کشور دنیا در این بخش شده تشکر و قدردانی شود.

ثناگو مطلق گفت: ضمن تبریک فرارسیدن پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی به تمام خدمتگزاران عرصه حفاظت هواپیمایی کشو، آرزوی سلامتی توام با موفقیت هر چه بیشتر این عزیزان را از خداوند متعال مسالت داریم.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات