پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز انجام شد؛

 تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان

استاندار البرز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان که روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، با اشاره به نقش راه های البرز برای کشور، افزود: محورهای مواصلاتی البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور است.

به گزارش رمزگشانیوز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه‌های مهم راه سازی استان، مهمترین مسئولیت و ماموریتی است که توسط رییس جمهور به بنده محول شده بنابراین از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار می رود در این مسیر نهایت همراهی را داشته باشد.

وی ادامه داد: البرز نیم درصد راه های کشور را دارد ولی بار ترافیک ملی را بر دوش می‌کشد.

شهبازی گفت: سال گذشته با پیگیری‌های مجدانه استانی و مساعدت و همراهی‌های ملی بویژه از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی چند پروژه بزرگ راه سازی البرز با حضور رییس جمهور پس از سال ها انتظار و مطالبه مردم به بهره برداری رسید.

وی افزود: امسال نیز این روند استمرار یافته و درصدد هستیم پروژه مهم و حیاتی کمربند شمالی کرج را که مورد عنایت دولت قرار گرفت را به سرانجام برسانیم که تا پایان دولت مردم از این امکان بهره مند شوند.

استاندار البرز اضافه کرد: فاز های 1، 3 و 4 کمربند جنوبی البرز و تهران تحت عنوان آزادراه چرمشهر-آبیک نیز در حال تکمیل است و انتظار می رود تا پایان سال زیر بار ترافیک برود.

وی گفت: در پروژه مهم قطار شهری کرج نیز فعالیت ها با جدیت ادامه دارد و در حال حاضر 800 نفر برای تسریع در تکمیل کار فعال هستند.

شهبازی افزود: راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام نیز اقدام بزرگی بود که سال گذشته محقق شد و اکنون پروازهای البرز به مقاصد مشهد، خوزستان، کیش و یزد برقرار است.

وی گفت: رشد سریع جمعیت و همچنین همجواری با پایتخت و بار ترافیک ملی، ضرورت تسریع در توسعه راه‌های استان را چند برابر کرده است از این رو باید همچنان با قدرت روند تکمیل پروژه‌ها را دنبال کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات استاندار البرز در راستای توسعه راه‌های استان و تسریع در تکمیل پروژه‌های این بخش، افزود: ماموریت‌ها و مسئولیت‌های وزارت راه و شهرسازی به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد.

«مهران کفاش» ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی با حساسیت ویژه ای پروژه‌های راه سازی را مورد بررسی قرار می دهند.

وی گفت: امید است استاندار البرز همانند گذشته حامی مجموعه راه و شهرسازی استان در انجام ماموریت ها باشد.

در این مراسم ضمن تکریم «تقی رضایی» به عنوان مدیرکل سابق، «رضا خالقی» به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی البرز معارفه شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات