پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حکم رییس سازمان حج و زیارت؛

مدیر حج و زیارت استان البرز منصوب شد

رییس سازمان حج وزیارت طی حکمی «محمد حسن سامعی» را به عنوان مدیر حج و زیارت استان البرز منصوب کرد.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ «علی رضا رشیدیان» در این حکم ابراز امیدواری کرد : «محمد حسن سامعی کادیجانی» با بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود، ضمن هماهنگی با معاونین و مدیران کل محترم سازمان و بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان ذیربط، امور خدمات رسانی به حجاج، معتمرین و زائرین گرامی اعتاب مقدسه به نحو احسن برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا گردد.

متن کامل حکم رییس سازمان حج وزیارت به شرح ذیل است:

جناب آقای محمدحسن سامعی کادیجانی
سلام علیکم


«با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان "مدیر حج و زیارت استان البرز" سازمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی، انفاس قدسیه ائمه معصومین علیهم السلام، توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و در اجرای سیاستهای دولت محترم و بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیتهای موجود، ضمن هماهنگی با معاونین و مدیران کل محترم سازمان و بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان ذیربط، امور خدمات رسانی به حجاج، معتمرین و زائرین گرامی اعتاب مقدسه به نحو احسن برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا گردد. از خداوند منّان توفیق جنابعالی را برای خدمت هرچه بیشتر به زائران حج و عمره و عتبات عالیات مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات