جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد؛

44 فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و قطعات داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق و مالخر خودرو و قطعات داخل خودرو و اعتراف به 44 فقره سرقت در مناطق مختلف البرز خبر داد .

به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ «محمد نادربیگی» با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودرو و داخل خودرو، در مناطقی از شهر کرج، بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به تمامی کلانتری‌های سطح حوزه مخابره شد تا این که ماموران کلانتری 12 چمران در حین ماموریت یک دستگاه خودروی سرقتی تیبا را توقیف کردند که دارای سابقه سرقت در منطقه عظیمیه است، بنابراین خودرو به همراه راننده برای بررسی بیشتر و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: نامبرده در بازجویی‌های صورت گرفته، در ابتدا منکر سرقت شد اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر 4 فقره سرقت خودروهای سمند، پراید، تیبا و پژو 206 و 40 فقره سرقت داخل خودرو، در مجموع 44 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطقی از عظیمیه، اهری و فردیس و فروش قطعات سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

وی در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها افزود: متهم در ساعات خلوت روز و در مکان های کم تردد اقدام به شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی کرده و پس از سرقت قطعات داخل خودرو در محل، تعداد 4 دستگاه خودرو را نیز به حاشیه شهر برده و آن‌ها را رها کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در ادامه و طی تحقیقات گسترده پلیسی مالخر را در یکی از مناطق کرج در عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی یک عدد قوطی اسپری اشک آور، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه خودروی پرشیا سرقتی کشف کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که در بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که نامبرده با یک دستگاه پرشیا سرقتی اقدام به سرقت این خودرو کرده و آن را در اطراف کرج رها کرده است اظهار داشت : تا کنون 23 نفر از مال باختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات