پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 هدیه سفر به مشهد مقدس به ۳۵ پرستار کرجی

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خدمات پرستاران این استان، گفت: ۳۵ نفر از پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا خدمت می کنند، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

به گزارش رمزگشانیوز حجت الاسلام والمسلمین «سید عباس مسعودی» روز یکشنبه در حاشیه آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان امام علی (ع) کرج با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، افزود: حضرت زینب (س) اسوه صبر و پیام آور حادثه جانسوز کربلا و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت در مقابل دشمن بود و درس چگونه زیستن در مقابل سخت ترین مصائب و مشکلات همراه با عزت و سربلندی را به تمام آزادگان عالم داد.

وی اظهار داشت: این بانو در مسیر رسالتش به گونه ای عمل کرد که مصداق بارز «زینت پدر» شد و در یک کلام گوشه ای از زندگی ارزشمندش را می توان در این قالب عنوان کرد که «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود».

وی در ادامه به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: این اداره کل با حضور در تعدادی از بیمارستان های استان همچون کوثر، البرز، شهیدرجایی، امام علی (ع)، امام حسین (ع) محمدشهر، شریعتی ماهدشت حضور یافت و فقط در کرج به ۳۵ نفر از پرستاران بزرگواری که در این روزهای سخت و در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در خط مقدم جبهه سلامت به تمام هموطنان کمک می کنند کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا کرد.

مسعودی با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ پرستاران در قالب اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شده، افزود: این طرح از هفته بسیج آغاز و تا سالروز شهادت سردار دل ها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کمک به نیازمندان در قالب تهیه و توزیع ۶ هزار بسته کمک معیشتی و همچنین تهیه گوشت گرم در قالب قربانی ۳۱۳ گوسفند نذری، گوشت مرغ و دیگر مایحتاج تا روز ۱۳ دی ماه ادامه دارد.

معاون اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار داشت: همچنین در این ایام به خصوص در روز ولادت حضرت زینب (س) به منظور گرامیداشت مقام این بانوی بزرگوار محافل و مجالسی به صورت مجازی برگزار شد و از جمله این محافل می توان به مراسمی که در امامزاده طاهر (ع) در شب گذشته برگزار شد، اشاره کرد که به صورت مجازی پخش شد.

وی یادآور شد: این اداره کل با همراهی بعضی از دستگاه ها در کمک به مردم از جمله کمک های معیشتی، ‌بهداشتی و دستگیری از نیازمندان توانست خدمات ارزشمندی را به حضور مردم نیازمند ارایه دهد که از جمله این خدمات پوشش لوازم گرمایشی با استفاده از کمک های خیرین است.

مسعودی گفت: شعار ما در این ایام این بود که «راه شهید سردار سلیمانی از کوچه خدمت می گذرد» بوده و بر همین اساس سرلوحه تمام فعالیت های ما کمک به محرومین جامعه است که نتایج خوبی نیز تاکنون حاصل شده است که این خدمات تا ۱۳ دی ماه ادامه می یابد.

وی اظهار امیدواری کرد که در ادامه در مقابله با ویروس منحوس کرونا در طول سال از خدمات خیرین استفاده کنیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات