شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل پیاده راه رجایی شهر بر اساس اولویت عابر پیاده اجرا شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مشکل پیاده راه رجایی شهر بر اساس اولویت عابر پیاده و احترام به مردم شهر اجرا شود.

به گزارش رمزگشانیوز «سارا دشتگرد» در نطق پیش از دستور دویست و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام و تبریک روز پرستار به تمامی تلاشگران حوزه سلامت و تبریک شب یلدا و طولانی ترین شب سال اظهار داشت: انشاء الله در طولانی ترین شب سال مردم عزیز با در منازل ماندن زحمات پرستاران عرصه سلامت را پاس بدارند.

وی به بازدید از چند بیمارستان و تقدیر از پرستاران زحمت کش  اشاره کرد و افزود: پرستاران پیگیری نام گذاری یکی از معابر شهری با عنوان شهدای سلامت و طراحی و ساخت تندیس با عنوان پرستار بودند که انشاءالله با پیگیری شهردار محترم زودتر به سرانجام برسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به پروژه پیاده راه خیابان رجایی شهر در منطقه 7 شهرداری اشاره و یادآور شد: طرح پیاده راه خیابان آزادی مطالعات جامع و کافی برای اجرا داشته ولی متاسفانه در حین اجرا تغییراتی در آن ایجاد شده  که مانع اجرای به موقع آن است.

دشت گرد تاکید کرد: با توجه به مطالعات اجرا شده بایستی در همان مرحله مطالعه، بررسی و تغییرات طرح و پروژه انجام شود نه حین اجرا زیرا  زیرساخت ها را دچار آسیب خواهد کرد.

 وی بیان کرد: تغییر جای مبلمان، تغییر مکان هایی برای درخت کاری موانع عمده اجرای این طرح هستند که خواهشمند است در خصوص اجرای طرح اختصاصی این پروژه اقدام و مشکل این پیاده راه بر اساس اولویت عابر پیاده و احترام به مردم شهر اجرا شود.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: مدیران شهری جهت اجرای بهتر  طرح ها می‌توانند در شهرهایی که در این امر موفق بوده اند مانند پیاده راه رشت، پیاده راه خیابان خیام قزوین و ... بازدیدی داشته باشند و در اجرای این طرح حتماً سریع تر اقدام شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات