سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جزییات فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد

مدیرهماهنگی واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد با تشریح جزئیات فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد گفت: متقاضیان واحدهایی که از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند باید به مراجعه به سامانه www.emehr.ntdc.ir مدارک خود را بارگذاری نمایند.

به گزارش رمزگشانیوز «علی مزینانی» ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار خدمت مدافعین سلامت افزود: پروژه ‌های متعدد از جمله پروژه های  ایران خودرو، آذر مهر کرج، آذرنگ عمران، آذین اسکان، ایران سابله، جهادنصر، پایاسازه آسمان، بنیان بنای۲، اسکان سازه گروهه، ایلام بتن، فرهنگیان ناحیه ۲ کرج، سامان سازه کوثران، فهندژ، کلبه سازان، گردآور، ماموت، مهر۶ ساوجبلاغ، مهر ۱۰ امام حسین، ماهان بتن ۲، ساروج قلعه آذر، خدمات پشتیبانی ۷۰۰، وریچ، هودر، ترابری نزاجا، مهر۱ نظرآباد، مهر۴ المهدی، صبا سوله قزوین، عرشیا آذربایجان، هسا ترابی بلوکهای ۲۹۳۰۷۳ در مرحله فروش اقساطی و تحویل شده‌اند و برای متقاضیان آنها پیامک‌ نیز پیامک شده و نیاز است ذینفعان  با مراجعه به بانک ، کارت قسط خود را دریافت و پس از آن با مراجعه به کارگزاری مسکن مهر، نامه تحویل واحد خود را دریافت نمایند. 

وی گفت: متقاضیان واحدهای مسکن مهر اعلام شده، علاوه بر آورده خود مبلغی از سوی بانک مسکن برای تکمیل واحد خود دریافت نموده اند که در زمان حاضر کارت قسط برای مالکان واحدها صادر شده تا تسهیلات ساخت داده شده به واحدها به صورت ماهانه، در قالب پرداخت قسط از جانب تحویل گیرندگان (متقاضیان واجد شرایط) انجام شود.

مزینانی گفت: دولت بنا دارد هر چه سریعتر این واحدها را تکمیل کرده و توام با تامین خدمات زیربنایی و زیرساختی این واحدها، مقدمات فروش اقساطی، افتتاح و تحویل آن‌ها به متقاضیان را فراهم شده است.

 مدیرهماهنگی واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد خطاب به خریداران مسکن مهر که کارت قسط تسهیلات دریافت نکرده‌اند گفت: لازم است متقاضیان مسکن مهر که کارت قسط واحد خود را دریافت ننموده اند نسبت به فروش اقساطی واحد خود و بازپرداخت به موقع تسهیلات دریافت شده ، اقدام نمایند.

مزینانی اظهار داشت: پروژه‌های اعلام شده، آماده تحویل است و در صورت وجود مشکل در سازه نیز سازنده موظف است ظرف مدت یکهفته نسبت به اصلاح آنها اقدام نماید.

وی از متقاضیان مسکن مهر خواست در صورت نیاز با شماره تماسهای ۰۲۶۴۴۲۶۰۳۱۱ الی ۱۸ تماس گرفته و یا با مراجعه به میز الکترونیک سامانه www.emehr.ntdc.ir و با اعلام کدملی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات