پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز :

در حوزه جوانان به ظرفیت شهرستان‌ها توجه شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که در حوزه جوانان به ظرفیت شهرستانها توجه شود بر پیگیری مشکلات جوانان تأکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در نشست صمیمی سازمانهای مردم نهاد با «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: البرز از جوان‌ترین استانهای کشور است که با تکیه بر همین انگیزه و انرژی جوانان می تواند مسیر توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را با سرعت بیشتری طی نماید.

«مجتبی جانعلی» افزود: بدون تردید توجه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به حوزه ورزش و حوزه جوانان یکسان است و به هیچ نمی‌پذیریم که یکی در سایه دیگری مغفول بماند.

جانعلی با تأکید بر این که پیگیر مشکلات جوانان هستیم، گفت: راه‌اندازی خانه جوانان در تمام شهرستا‌نهای استان، از مهمترین مطالبات سازمان‌های مردم نهاد جوانان است که پیگیر آن هستیم، ادامه داد: در حوزه جوانان می‌بایست به ظرفیت تمام شهرستانها حتی دورترین و کم برخوردارترین مناطق توجه شده و تلاش‌ها تنها معطوف به مرکز استان نباشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امیدواریم با آمدن افشاری در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد شاهد تحولات مثبت و محسوسی در این حوزه باشیم.

انتههای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات