شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

باشگاه‌های ورزشی در دوران شیوع کرونا سعه صدر قابل تحسینی نشان دادند

 «مجتبی جانعلی» با بیان این که باشگاه‌های ورزشی در دوران شیوع کرونا سعه صدر قابل تحسینی نشان دادند، از این باشگاه‌داران و مربیان قدردانی کرد.

به گزارش رمزگشانیوز «مجتبی جانعلی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا تاثیرات منفی بر تمام حوزه از جمله فعالیت باشگاه های ورزشی در سراسر کشور گذاشت.

وی افزود: از زمانی که این ویروس در کشور ما شیوع پیدا کرد، علیرغم میل باطنی تمام مسئولان اما بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی باشگاه های ورزشی در اکثر اوقات با تعطیلی روبرو شدند.

جانعلی ادامه داد: طبیعتا این تعطیلی ها مشکلات اقتصادی فراوانی برای باشگاه داران و مربیان ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر این که مشکلات بوجود آمده برای باشگاه داران و مربیان در دوران کرونا پیگیری خواهد شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان در این دوران همانند تمام دستگاه ها، تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بود و برای حفظ جان و سلامت ورزشکاران و مربیان باشگاههای ورزشی استان مجبور به اتخاذ این تصمیمات شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تقدیر از عملکرد باشگاه‌های ورزشی در دوران شیوع این بیماری عنوان کرد: بنده به نوبه ی خود از تمامی باشگاه داران و مربیان ورزشی استان البرز که با سعه ی صدر، شرایط موجود را درک کردند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمکین از تصمیمات ستاد کرونا مسئولان را در جهت مقابله با این ویروس منحوس و دستیابی به سلامت پایدار یاری کرده اند، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر با ریشه کن شدن کرونا، مجددا شاهد پویایی و رونق فعالیت باشگاه های ورزشی در سطح استان و تمام کشور باشیم.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات