چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه جامع  علمی و کاربردی استان البرز:

البرز استان علم و فن آوری است

رئیس دانشگاه جامع  علمی و کاربردی استان البرز گفت: البرز استان علم و فن آوری است.

به گزارش رمزگشا   نیوز از کرج، پیمان دانش کار آراسته در مراسم راه اندازی مرکز اموزشی بین الملی قند کرج اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی قند کرج امروز مجوز پذیرش غیرایرانی و  غیر مقیم را دریافت کرد که سبب تشکیل باشگاه بین المللی شده است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز یک استان علم و فن اوری با ظرفیتهای بین المللی است, افزود: امیدواریم سایر مراکز علمی و کاربردی در این باشگاه باشند و فرصتهای بسیار خوبی را در این زمان بدست آورند.

ریس دانشگاه جامع  علمی و کاربردی استان البرز با اشاره به اینکه فرصتهای بسیاری از جمله تبادل میان استاد و دانشجو ,استارت اپهاو برگزاری نمایشگاه های مشترک از جمله فرصتهای این رکز است, گفت: در میان کلیه مراکز اموزشی علمی و کاربردی در کل کشور مرکز قند کرج جزو ۱۰ مرکز نمونه شناخته شده است.

دانش کارآراسته با اشاره به اینکه ۱۸۰ شاخصه و نشانگر برای برگزیده شده مراکز در نظر گرفته شده است, تصریح کرد: فعالیتهای بین المللی به اعتبار بخشی اموزشهای مهارتی در سطح کشور  کمک می کند و اولویت اول ما کشورهای همسایه در این مهارتها است.

ریس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز با بیان اینکه اموزش عالی مهارتی و اخذ مجوز از سمت وزارت علوم و ورود به این عرصه کمک می کند تا جایگاه اموزشی مهارتی ما ارتقاع پیدا کند, خاطرنشان کرد: طبق مصوبات ششم توسعه از ۱۰ درصد اموزشهای پایه باید به ۳۰ درصد از اموزشهای کشور ارتقاع پیدا کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات