پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

علت توقف اتوبوس های شهرداری در پارکینگ منطقه 7 مشخص شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: از شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری درخواست می شود تا سریعا علت توقف اتوبوس های شهرداری در پارکینگی واقع در منطقه 7 را مشخص کنند.

به گزارش رمزگشانیوز «سارا دشت گرد» در نطق پیش از دستور دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در بازدیدی که طی هفته جاری از سطح منطقه 7 کرج داشتم با پارکینگی در این منطقه  مواجه شدم که تعداد بسیار زیادی از اتوبوس های شهرداری پارک شده بودند که نشانی از اسقاطی بودن نداشتند.

دشت گرد تصریح کرد: در این راستا از شهردار درخواست دارم گزارشی از علت توقف اتوبوس ها دهد و در مورد مالکیت پارکینگ نیز توضیح دهد، در ضمن غیر از اتوبوس در این پارکینگ ماشین آلات سنگین دیگری نیز پارک هستند که شفاف سازی شود که آیا بابت استفاده از این پارکینگ هزینه ای پرداخت می شود؟ آیا هزینه پرداخت شده در درآمد سازمان حمل و نقل و بار مسافر ثبت می گردد؟ لطفا گزارشی در این مورد ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: 10 روز از مهلت قانونی توقف پروژه جمهوری گذشته است، اکنون 30 روز از این زمان می گذرد و شهر دچار خسارت شده و پیمانکار بابت توقف از شهرداری ضرر و زیان دریافت می کند، بنابراین خواهشمند است طی جلسه ای موضوع را بررسی و در خصوص اجرا یا عدم اجرای پروژه تعیین تکلیف نمایید تا بیش از این خسارتی متوجه مردم و شهر نگردد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات