جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در کرج:

تئاتر بچه های مسجد، جانی دوباره به هنر متعهد می‌دهد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی تئاتر بچه های مسجد را پویا و زنده دانست و بر تاثیر آن در هنر متعهد تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز «کوروش زارعی» در بازدید از حوزه هنری البرز و دیدار با مسئولان این استان به اهمیت تئاتر بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: تئاتر بچه های مسجد جریانی پویاست که اگر درست و در مسیر خود شکل گیرد می تواند تئاتر متعهد را جانی دوباره بخشد. انقلاب اسلامی پتانسیل های بالایی در خلق آثار هنری دارد که ما باید با کشف استعدادهای تازه از میان نوجوانان در تقویت هنر متعهد تلاش کنیم.

این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تئاتر بچه های مسجد نباید رها شود ضمناً برای ما فقط آموزش و تربیت تئاتری ملاک نیست ما می خواهیم اعضای تئاتر بچه های مسجد که یک جریان مردمی است پرورش انقلابی و اسلامی داشته باشند و جنبه پرورش هنرمند متعهد از منظر انقلابی آن برای ما بیشتر اهمیت دارد.

وی در ادامه گفت: سال گذشته ۶۸ متن نمایشی از دو جشنواره تئاترمان و گلدسته ها تولید کردیم که «قاب دوستی» نوشته مهدی فتحی از استان البرز هم یکی از این نمایشنامه ها است که در آینده این آثار در یک مجموعه چاپ و به دست مربیان تئاتر مساجد خواهد رسید.

البرز؛ سرشار از پتانسیل‌های هنری‌ست 
«محمد مهرابی» سرپرست حوزه هنری البرز نیز در این دیدار گفت: در استان البرز تئاتر بچه های مسجد را یک اهمیت می دانیم که در این زمینه تلاش هایی هم شده است اما می دانیم کافی نیست. در خصوص تئاتر بچه های مسجد در کشور باید در حوزه آموزش و پرورش استعدادهای تازه، بیشتر تلاش کنیم. استان البرز سرشار از پتانسیل های هنری خاصه در حوزه نمایش است که با کشف و پرورش این استعدادها می توانیم آثار فاخری تولید کنیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات