جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمع‌آوری صدقات در البرز با دستگاه‌های پوز اندرویدی

محمدی فرد از جایگزینی دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدی به‌جای پرداخت‌های سنتی اطلاع داد و گفت: تمامی مأموران جمع‌آوری صدقات کمیته امداد البرز به دستگاه‌های پوز مجهز شدند

به گزارش رمزگشانیوز مدیرکل البرز با تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی افزود: با توجه به‌شدت بیماری کرونا و شرایط اقتصادی کشور، پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یکی از روش‌های مؤثر تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی و حذف فیزیکی پول است.

 «محمد محمدی فرد» به مزایای دیگر اجرای این کار اشاره کرد و گفت: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از ویژگی‌های مهم این شیوه است

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۷۰هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۸ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

وی اضافه کرد: افراد می‌توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشمارِ ۸۸۷۷ و انجام مراحل، با انتخاب رقم موردنظر خود، عضو سامانه پیامکی شوند. همچنین کد #۰۲۶*۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از درگاه‌های نوین کمیته امداد، برای دریافت کمک‌های مردم خیر پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه در استان البرز بیش از ۲۷۰۰۰ خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند گفت: کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت نیات خیر مردم نوع‌دوست، طرح‌های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان به مرحله اجرا درآورده است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات