پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک ۶۷۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز از کمک ۶۷۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمد محمدی فرد» مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: سریزی نیکوکاری است که خارج از کشور زندگی می‌کند و مدت ۵ سال است که با کمیته امداد همکاری می‌کند و حدوداً به بیش از ۲۰۰ خانوار مددجوی دارای وضع اضطرار کمک می‌کند.

محمدی فرد افزود: سریزدی با حضور در منازل مددجویان البرزی، دارای وضع اضطرار، ۶۷۰ میلیون تومان جهت هزینه درمان، مسکن و جهیزیه و ... به این عزیزان کمک کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج دوست دارند که در کارهای خیر و پروژه‌های مختلف همکاری کنند و در این راستا به شکل‌های مختلف تمایل خود را ابراز کرده‌اند.

محمدی فرد بابیان اینکه مردم نوع‌دوست استان البرز در طول سال از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری این نهاد را در ارائه خدمت به نیازمندان یاری می‌کنند، گفت: نیازهای خانوارهای مددجوی این نهاد به ترتیب اولویت اضطرار احصاء و دسته‌بندی‌شده است و خدمات این نهاد با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات کمیته امداد و همچنین ظرفیت خیران، به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات