سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار کرج:

۹۰ درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده‌اند

فرماندار کرج گفت: علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح که جریمه ۲۰۰ هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند.

به گزارش رمزگشانیوز «غفور قاسم پور» روز یکشنبه دوم آذر در دومین روز از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها گزارشی از اقدامات روز اول اجرای طرح ارائه داد و گفت: در روز اول اجرای طرح ۹۰ درصد صنوف مشمول محدودیت‌ها در مرکز استان البرز و شهرستان کرج، قوانین را رعایت کرده و کرکره های خود را پایین کشیدند و فعالیت های غیر ضروری در کرج متوقف و تعطیل شد.

 وی با بیان اینکه ۴۵ اکیپ و نظارت مشترک در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها به صورت ۲۴ ساعته فعال شده اند افزود:  علی رغم بارندگی ها ۱۰ تیم از بازرسی فرمانداری و ۳۵ تیم از اتاق اصناف و اتحادیه ها و صنعت و معدن، ۴ هزار واحد صنفی را در روز اول مورد بازدید قرار دادند که از این بین ۷۰۰ واحد مورد اخطار و تذکر ارشادی قرار گرفتند.

فرماندار کرج گفت: حدود ۹۰ درصد صنوف از قوانین تبعیت کرده‌اند.

معاون استاندار همچنین در خصوص اعمال قانون منع تردد خودروها با پلاک غیربومی نیز گفت : استقرار گیت پلیس راهور در مسیر جاده چالوس و ابتدای میدان امیرکبیر- حضور میدانی بخشداران شهرستان کرج در اولین روز اجرای طرح و استقرار گیت ورودی در بخش آسارا ( جاده چالوس) را از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح ۱۲۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شده اند.

وی افزود: علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح که جریمه ۲۰۰ هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند.

وی در پایان افزود: کماکان از مردم عزیز می‌خواهیم که وسایل نقلیه خود را به شهر نیاورند و ترددها را کاهش دهند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات