شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس بنیاد نخبگان البرز خبر داد

برگزاری هفته پژوهش در البرز به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه خوارزمی

رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: امسال به دلیل کرونا، انتخاب برگزیدگان، نمایشگاه و مراسم پایانی هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز «محمد نبیونی» در خصوص چگونگی برگزاری مراسم و برپایی نمایشگاه هفته پژوهش که همزمان با سراسر کشور در آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: تاکنون دو جلسه به منظور تصمیم‌گیری برای برگزاری مراسم هفته پژوهش تشکیل شده و طبق آنچه که تاکنون تصمیم گرفته شده، این مراسم توسط دانشگاه خوارزمی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

نبیونی افزود: این مراسم چند بخش دارد که یکی از آنها انتخاب پژوهشگران، فناوران و ایده‌های برتر است که به خوبی انجام خواهد شد. برای بخش نمایشگاه هم قرار شده هر دستگاه اقدامات خود را به صورت مجازی ارائه کند.

وی ادامه داد: بخش پایان و اختتامیه هم که در آن از برگزیدگان، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان برتر قدردانی می‌شود به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این کار علاوه بر اینکه یک تجربه جدید محسوب می‌شود در خیلی از موضوعات هم صرفه جویی خواهد کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز خاطرنشان کرد: معمولا این مراسم در هفته پایانی آذرماه برگزار می‌شد اما امسال با توجه به کرونا و تعطیلی دو هفته‌ اول آذرماه، این مراسم با دو هفته تأخیر برگزار می‌شود ولی مهم نتیجه آن خواهد بود که فضای مجازی در فراهم کردن بسیاری از امکانات کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات