جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 محدودیت های آذرماه در کرج از بامداد شنبه آغاز می شود

فرماندار شهرستان کرج از اجرای طرح جدید محدودیت ها، از دقایق نخست بامداد روز شنبه اول آذرماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «غفور قاسم پور» فرماندار شهرستان کرج گفت: بعد از دو هفته اجرای طرح محدودیت‌های آذرماه، در عمل متناسب با روند و وضعیت شیوع و بروز بیماری در شهرهای مرکز استان  که مبتنی بر گزارش های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، تشخیص داده می شود که طرح محدودیت ها استمرار داشته باشد.

فرماندار کرج ضمانت اجرایی محدودیت های وضع شده را برابر با مصوبات شورای عالی امنیت ملی دانست و افزود: مقررات وضع شده درحکم قانون است و ضمن آن که عموم مسئولان و مردم موظف به تبعیت از آن هستند، همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید نهایت تلاش خود را دراجرا و تحقق عملی آن داشته باشند.

قاسم پور صیانت از سلامت جامعه را از اهداف اصلی قرارگاه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد و گفت: این طرح به منظور کاهش میزان خسارات ناشی از شیوع بیماری و جان باختن هموطنان است، لذا از همه دستگاه‌های عضو خواسته شده ، تا برابر قوانین وضع شده با بسیج همگانی نسبت به ریشه کنی این ویروس منحوس در میدان باشند.

او افزود: با رعایت حداکثری همه مقررات و ملاحظات مبارزه با بیماری کرونا از طرف مردم است که می‌توان بیماری کرونا را کنترل کرد و لذا از همه مردم صبور و بصیر می خواهیم تا به دقت مراقب خود، خانواده و اطرافیان باشند و به علاوه با اجرای مقررات بهداشتی و رعایت محدودیت ها به قطع زنجیره این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات