پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

احیای شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد در سایه رفع موانع تولید

نماینده عالی دولت در استان البرز از رفع موانع فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد خبر داد و اظهار داشت: هزاران اشتغال بواسطه توسعه فعالیت در شهرک صنفی شیخ آباد احیا شد.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در بازدید از روند احیا و راه‌اندازی شهرک صنفی شیخ آباد که روز پنجشنبه با حضور نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، افزود: تمامی مسئولان استان در سطوح مختلف بسیج شدند تا این شهرک با ظرفیت هزاران نیروی کار به فعالیت بازگردد.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر با اهتمام و تمرکز ویژه برای برداشتن سدهای بزرگ سر راه فعالیت این شهرک وارد عمل شدیم و این امر با جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی به جد پیگیری شد.

شهبازی گفت: مشکلاتی از قبیل تامین آب، برق و گاز که بسیار نیز اساسی بودند حل شد و طی قراردادی برق رسانی به هزار و 700 واحد صورت گرفت که طی ضرب‌الاجل تعیین شده این امر باید در اسرع وقت تکمیل شود.

وی افزود: مشکلاتی در خصوص مالکیت بخشی از واحدهای صنفی وجود داشت که تدابیر لازم در رابطه اتخاذ شد.

استاندار البرز عنوان کرد: در بازدید گذشته به صراحت اعلام کرده بودیم که باید تمهیداتی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان اندیشیده شود که در بازدید بعدی صنوف مستقر در شهرک نباید گلایه ای از عدم خدمات رسانی نداشته باشند و بر این اساس تمامی دستگاه‌ها با جدیت وارد میدان شدند.

وی گفت: شهرداری کرج نیز همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته و اکنون به گفته هیات مدیره شهرک صنفی، هیچ گونه مانعی در راستای خدمات و هماهنگی های دولتی وجود ندارد.

شهبازی افزود: این شهرک دارای هزار و 700 واحد صنفی است که در سنوات گذشته برای ساماندهی صنوف مزاحم در جوار مناطق مسکونی برنامه ریزی شده بود.

وی گفت: متاسفانه پیش از این علی رغم اینکه این شهرک ظرفیت ایجاد هزاران اشتغال را دارد، موانعی بر سر راه فعالیت داشت، که اکنون حل شده و فعالیت‌ها در حال توسعه است.

استاندار البرز افزود: خرسندیم که به گفته هیات امنای شهرک صنفی شیخ آباد، 80 درصد مشکلات سر راه این شهرک طی یک سال اخیر حل شد و گامی موثر در راستای اشتغالزایی و رونق کسب و کار برداشته شد.

«حسن عقبایی» دبیر هیات امنای شهرک صنفی شهرک صنفی شیخ آباد نیز در این بازدید، گفت: از اقدامات و پیگیری های دکتر شهبازی استاندار البرز قدردانی می کنیم چراکه 80 درصد رفع موانع فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد در یک سال اخیر حل شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی موانعی که باید از سوی دولت پیگیری و حل می‌شد، به سرانجام رسید و دستگاه‌های خدماتی بر اساس دستور استاندار برای حل مشکلات بسیج شدند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات