شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 درخشش هنرمند البرزی در نخستین سوگواره «سوگ در خانه»

معاون هنری، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از درخشش سینا شفیعی در سوگواره «سوگ در خانه» خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «محمود دهقان هراتی» ضمن تبریک به این هنرمند البرزی، اظهار داشت: «سینا شفیعی» هنرمند خوب استان البرز، برنده دو جایزه سوگواره فیلم کوتاه «سوگ در خانه» شد.

دهقان هراتی خاطر نشان کرد: نخستین رویداد سوگ در خانه فرصتی بود تا هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره فیلم های کوتاه خود را با استفاده از المان‌های عزاداری حسینی در شرایط کرونا و با تعداد بازیگران محدود و  لوکیشن‌های محدود به دبیرخانه سوگواره بفرستند.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال و بازبینی شد. در نهایت ۳۳ فیلم به مرحله داوری رسید و در نماوآ به نمایش درآمد. از میان این ۳۳ فیلم  ده اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، ادامه داد: «سینا شفیعی» یکی از هنرمندان عرصه تئاتر البرز است که در زمینه کارگردانی و نویسندگی و بازیگری فعالیت دارد. او نگارش نمایشنامه‌های «اسماعیل»، «پلاس پلاس به توان دو»، بازی در فصل سوم سریال ستایش، فیلم سینمایی تختی، نهنگ آبی و ... را در کارنامه هنری خود دارد. این هنرمند البرز نشین با فیلم کوتاه «آنتن» در نخستین جشنواره سوگ در خانه خوش درخشید.

در این مراسم مجید مجیدی، مدیر رویداد، نرگس آبیار، عضو هیئت داوران، برگزیدگان، نماینده و مدیرعامل شرکت نماوا، اعضای دبیرخانه و تعدادی از اهالی رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات