پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار البرز اعلام کرد

تسریع در تکمیل پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به عنایت رییس جمهور محترم، برای نظارت بر روند پروژه و رفع موانع احتمالی، طی جلسات و بازدید های مستمر، نسبت به تسهیل و سرعت بخشی به امور اقدام می کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در بازدید از روند پیشرفت پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج که روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: طبق زمان بندی که پیش تر اعلام شده بود، مقرر شد فاز یک این پروژه تا پایان سال 99 تکمیل شود و فاز دوم نیز در سال 1400 به سرانجام برسد.

وی افزود: بر این اساس، این تقاضا مطرح شد که با تامین اعتبار هر 2 فاز پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج تا پایان سال 99 تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

استاندار البرز تصریح کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین گاز مصارف خانگی استان، شهرک صنعتی امید البرز، نجم آباد، منطقه ویژه اقتصادی پیام، شهرک صنعتی کوثر، 25 شهرک گلخانه ای و بیش از 2 هزار واحد موجود، از فشار گاز پایدار بهره مند خواهند شد و تامین گاز استان تا 50 سال تضمین می شود.

شهبازی گفت: در پاسخ این مکاتبه از سوی رییس جمهور خطاب به وزیر  نفت دستور "اقدام شود" صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به عنایت رییس جمهور ، برای نظارت بر روند پروژه و رفع موانع احتمالی، طی جلسات و بازدید های مستمر، نسبت به تسهیل و سرعت بخشی به امور اقدام می کنیم.

انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات