شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با استاندار البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در سایه تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و بسیج و همراهی مجموعه استان در جهت جلب توجه ملی به تحقق مطالبات دیرینه مردم توفیق یافتیم که دو برابر شدن حق آبه البرز از محل مخازن مستقر در استان و ارتقا بخش چهارباغ به شهرستان از جمله دستاوردهای روزهای اخیر است.

به گزارش رمزگشانیوز در این دیدار که روز پنجشنبه صورت گرفت، شهبازی استاندار البرز، حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و عباسی و عسگری نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در دفتر کار استاندار در خصوص مسائل کلان و محورهای توسعه همه جانبه استان به گفتگو پرداختند.

شهبازی با قدردانی از هم افزایی و همراهی نمایندگان استان در مسیر توسعه استان، گفت: اتحاد، انسجام و همدلی مجموعه مسئولان استان در 3 قوه و حمایت های آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در البرز را مهمترین عامل توفیقات و دستاوردهای استان در ماه های اخیر است.

وی افزود: در سایه این تعاملات، مسیر توسعه البرز هموارتر می شود و با تمام توان به سوی کسب رضایتمندی و رفاه مردم پیش خواهیم رفت.

استاندار البرز با اشاره به شرایط خاص تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم جهت بهبود وضعیت و جلوگیری از بروز آسیب از عوامل مذکور به اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

وی اضافه کرد: در سایه تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در جهت جلب توجه ملی به تحقق مطالبات دیرینه مردم توفیق یافتیم که دو برابر شدن حق آبه البرز از محل مخازن مستقر در استان و ارتقا بخش چهارباغ به شهرستان از جمله دستاوردهای روزهای اخیر است.

در این دیدار نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل مختلف استان گفتگو کرده و همراهی خود را در مسیر رشد، پیشرفت و آبادانی استان اعلام کردند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات