شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

 درگذشت فیرحی داغی بر دل دوستداران دینداری خردورزانه بود

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت درگذشت حجت‎الاسلام و المسلمین داود فیرحی گفت: درگذشت فیرحی داغی بر دل دوستداران دینداری خردورزانه بود.

به گزارش رمزگشانیوز از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محسن جوادی آمده است:

«خبر در گذشت عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر داود فیرحی داغ بزرگی بر دل دوستداران دینداری خردورزانه نهاد. او فضیلت‎های بسیاری داشت که از جمله مهمترین آنها عبارت است از اشتغال فراگیر به دانش آموزی، صبوری در مسیر درس آموزی ، بهره‌گیری از فرصت‌های گذرا در راه تعالی معنوی خود و دیگران، حریت و آزاد اندیشی، درست سخن گفتن و داشتن سبک زندگی اعتدالی و فروتنی و احترام به دیگری.

برای بسیاری از دوستان آن مرحوم از جمله این بنده یاد او همیشه تداعی‎گر خاطراتی مشحون از حکمت و اخلاق است. او امروز از میان ما رفت و مهمان خدای کریم و مهربان شد و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

ضمن عرض تسلیت به خانوادۀ محترم ایشان و نیز دوستان و شاگردان وی و جامعۀ علمی کشور، از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده به سرای آخرت رحمت و مغفرت، مسألت داریم. همچنین از خداوند مهربان برای بازماندگان آن مرحوم صبر و سلامت و طول عمر با برکت خواهانیم. »

داود فیرحی (زاده ۱۳۴۳ در زنجان) پژوهشگر علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام بود.

وی دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و تحصیلات حوزوی تا سطح عالی بوده و استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود. 

حجت‎الاسلام و المسلمین داود فیرحی به دلیل ابتلا به کرونا و پس از تحمل یک دوره بیماری روز چهارشنبه(۲۱ آبان ماه) چشم از جهان فروبست
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات