چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با هفته کتاب؛

مسابقه «نقد ادبی کتاب» و «معرفی کتاب» برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه نقد ادبی کتاب و مسابقه معرفی کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت انجمن صنفی مترجمان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «علی مرادی نور» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب مسابقه نقد ادبی کتاب و مسابقه معرفی کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت انجمن صنفی مترجمان استان البرز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی عموم با متون ادبی و شناسایی استعدادهای ادبی استان البرز برگزار می شود.

وی افزود: در "مسابقه معرفی کتاب" علاقمندان باید عنوان کتاب مورد علاقه خود را با ذکر نویسنده، مترجم، ناشر، سال انتشار خلاصه کوتاه از کتاب، خلاصه ای از معرفی نویسنده و مترجم همراه با نقطه قوت کتاب و دلیل انتخاب در قالب word با فونت 14 و حد اکثر 1000 کلمه به دبیرخانه مسابقه معرفی کتاب ارسال نمایند و در «مسابقه نقد ادبی کتاب» نیز علاقمندان باید نقد ادبی پیرامون کتاب «اسمت را عوض نکن»  تالیف «مجید قیصری» در قالب word با فونت 14 و حداکثر 1500 کلمه تالیف و به دبیرخانه مسابقه نقد ادبی کتاب ارسال کنند. 

مرادی نور افزود: علاقمندان تا 30 آبان 1399 می توانند در این مسابقات شرکت کنند و به نفرات برگزیده این برنامه ها لوح تقدیر و جوایز نقدی داده می شود. 

جهت مشاهده فراخوان مسابقه «نقد ادبی کتاب» اینجا کلیک نمایید.

جهت مشاهده فراخوان مسابقه «معرفی کتاب» اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات