جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توزیع مرغ منجمد در فردیس آغاز شد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس اعلام کرد که توزیع مرغ منجمد با هدف تعادل سازی قیمت‌ها در ۲۲ مرکز فروش این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش رمزگشانیوز «بهزاد پرویزی» روز دوشنبه در نشست هماهنگی امور تعزیرات حکومتی در فرمانداری فردیس برگزارشد، افزود: اکنون ۸۰ تن مرغ منجمد در اختیار مراکز توزیع قرار گرفته است که هرکیلوگرم 15 هزارتومان عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار تامین برخی مایحتاج عمومی نظارت بر بازار کالاها و ارزاق عمومی در شهرستان فردیس تشدید شده است .

پرویزی گفت: هدفمندسازی بازرسی ها و تشدید نظارت بر بازار  از التهاب قیمت ها در بازار خواهد کاست و برهمین اساس دستگاه های متولی در شهرستان فردیس با هدف رضایتمندی مردم  وارد عمل شده اند.

وی افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها توسط برخی افراد فرصت طلب باید تقویت نظارت بر بازار و پیشگیری از بروز تخلفات مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: آرامش بازار و ایجاد اطمینان برای مردم نسبت به عرضه کافی کالا با قیمت‌های مصوب از مهمترین اولویت‌های کاری تعریف شده برای ستاد تنظیم بازار در شهرستان  فردیس است.

پرویزی  گفت: از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون ۳۵۴ مورد  بازرسی از واحدهای صنفی فردیس انجام شده  که ۲۱ واحد متخلف به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت، ۱۰۷ میلیون و ۷۹۴ هزار ریال جریمه شدند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحد های صنفی، تخلف مربوطه را با شماره ۱۲۴ حوزه بازرسی اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات