جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش معاون عمرانی استاندار به پروژه میدان جمهوری/ شهردار کرج طرح دیگری جایگزین کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به اینکه پروژه میدان جمهوری در حال حاضر متوقف شده و همچنین به فصل سرما نزدیک می‌شویم، مقرر شد تعیین تکلیف پروژه بصورت اصلاح طرح فعلی و یا جایگزینی با طرح‌های مناسب در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از فارس؛ «علی درویش پور، با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضاتی در خصوص اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح در میدان جمهوری کرج بودیم، گفت: با عنایت به رویکرد استاندار البرز در جهت همراهی و پشتیبانی از پروژه‌هایی که منتج به آبادانی استان و خدمت رسانی به شهروندان می‌شود، در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح جمهوری مواردی را باید به مردم اطلاع رسانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه استاندار البرز از شهردار کرج در رابطه با نحوه اجرای پروژه میدان جمهوری توضیحاتی خواسته است، افزود: بنا به گفته شهردار کرج تقاطع مذکور در طرح تفضیلی شهر کرج لحاظ شده و مصوبه شورای شهر کرج را دارد؛ همچنین اعتبارات لازم برای عملیات اجرایی پیش بینی و تأمین شده است و طبق این اظهارات پروژه در صورت ادامه عملیات تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: از طرفی در 2 الی 3 هفته اخیر نیز شاهد انتقاداتی از طرف فعالان محیط زیستی، برخی از مردم و همچنین اختلاف نظر میان اعضای شورای شهر و بعضی از دستگاه‌ها بوده ایم که نهایتا منجر به توقف این پروژه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به اینکه پروژه میدان جمهوری در حال حاضر متوقف شده و همچنین به فصل سرما نزدیک می‌شویم، مقرر شد تعیین تکلیف پروژه به صورت اصلاح طرح فعلی و یا جایگزینی با طرح‌های مناسب در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات