جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 مرکز تخصصی اسناد و مدارک عمرانی شهرداری کرج آماده بهره برداری شد

مسئول حراست معاونت فنی و عمرانی شهردار کرج از  آغاز بهره برداری از بایگانی تخصصی اسناد و مدارک عمرانی که ایجاد آن برای سالیان متمادی از اولویت ها و اهداف این معاونت بود، همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «حسین آقا محمدی» مسئول حراست معاونت فنی و عمرانی شهردار کرج  گفت : با پیگیریی های انجام گرفته و به همت معاون فنی و عمرانی بایگانی تخصصی اسناد و مدارک عمرانی که ایجاد آن برای سالیان متمادی از اولویت ها و اهداف این معاونت بود، همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) آماده بهره برداری است.

آقا محمدی افزود: برخلاف سنوات قبل که حفظ و نگهداری اسناد و مدارک در حوزه معاونت فنی و عمرانی بصورت سنتی و نامطلوب انجام می‌گرفت با اختصاص مکانی مناسب جهت ایجاد بایگانی فیزیکی اسناد نسبت به استقرار سامانه نرم افزاری گنجه و انتقال بانک الکترونیکی مربوطه بر روی مرکز داده شهرداری کرج اقدام گردید .

وی در ادامه به مبحث طبقه بندی اصولی اسناد  و مدارک اشاره کرد و افزود : با استقرار این سامانه امکان دسترسی سریع، امن و دقیق کاربران به اسناد عمرانی در کمترین زمان ممکن مهیا شده است. علاوه بر این با افتتاح مرکز تخصصی اسناد در حوزه معاونت فنی و عمرانی امکان مفقودی و سوء استفاده احتمالی از مدارک و مستندات بطور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات