پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

توزیع بیش از 420 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد ریال در استان

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای سومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در استان گفت: تا کنون بیش از 420 بسته کمک معیشتی در قالب 2میلیارد ریال کمک مالی توسط همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی استان جمع آوری و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان»گفت: در اجرای اوامر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا «مدظله» که اعلام فرمودند به واسطه این بیماری منحوس، عده‌ای از مردم بیکار یا متضرر شده‌اند و یا وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و ضرورت دارد که همه جامعه دست به کار شوند و در قالب رزمایش‌های همدلی و کمک‌های مومنانه اقدام کنند، طرح همدلی مومنانه در مجموعه نیروی انتظامی استان به اجرا در آمد.

وی بیان داشت: از ابتدای ورود بیماری منحوس کرونا به کشور و به تبع آن ماموریت های جدیدی که برای پلیس مشخص شد نیروی انتظامی استان البرز دوشادوش سایر رده‌ها و رزمندگان سلامت و تندرستی در دانشگاه علوم پزشکی استان ماموریت‌های خود را در سطح استان البرز شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان البرز در این راه تاکنون 4 نفر از همکاران خود را از دست داده که به واسطه ارتباط مستقیم با ماموریت‌ها، همکاران ما دچار این بیماری شده‌اند و متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بیش از 200 نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان به این ویروس آلوده شده اند، اما خللی در انجام ماموریت ها به وجود نیامده است.

سردار محمدیان اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی، همکاران ما به صورت شبانه روزی پای کار بوده‌اند و در معابر و ورودی های استان مستقر شده اند و عبور و مرور خودروها را کنترل می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همکاران ما علاوه بر اجرای ماموریت هایی که داشتند بیش از 420 بسته کمک‌های مومنانه را در قالب سه مرحله و ارزش ریالی 2 میلیارد ریال از کمک های شخصی خود جمع آوری کرده اند و قالب بسته های معیشتی در اختیار خانواده های بی بضاعت در استان قرار گرفت.

وی با ابراز خرسندی از تداوم انجام اینگونه طرح های خداپسندانه گفت: امیدواریم در آینده همچنان این کمک‌ها را ادامه دهیم و در این اجر و ثواب الهی بتوانیم شریک باشیم.

فرمانده انتظامی استان با تشکر از مردم شریف استان البرز به واسطه همکاری خوبی که نیروی انتظامی دارند و فرزندان خود را در این نیرو، امین خود می دانند اعلام داشت: از همه مردم درخواست داریم هرگونه اخبار و اطلاعاتی راجع به احتکار کالا و انبارهای نگهداری وسایل ضدعفونی کننده یا بهداشتی دارند از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند تا بتوانیم با اقدام به موقع بتوانیم جلوی این توطئه دشمنان نظام و انقلاب را بگیریم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات