سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 به ریاست حسینی نسب؛

جلسه شورای اداری طالقان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان طالقان با حضور حسینی نسب فرماندار، حدادی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات طالقان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز «سیدسجاد حسینی نسب» سرپرست فرمانداری طالقان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: طالقان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی است که تا کنون به آنها توجه نشده است. لذا، تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت‌ها بهره برده و پتانسل‌های بالقوه این شهرستان را به فعلیت درآوریم.  

حسینی نسب گفت: از همه مسئولین طالقان می‌خواهیم دست در دست یکدیگر بیش از پیش برای رشد و توسعه این شهرستان تلاش کنیم و با شناسایی موانع و عقب ماندگی‌های این شهرستان آنها را رفع نماییم.

«علی حدادی» نمایند مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن انتخاب و انتصاب شایسته حسینی نسب به عنوان سرپرست فرمانداری طالقان گفت: وی از فرزندان باتجربه، پرتلاش و دلسوز طالقان است و با شناختی که از مشکلات طالقان دارد، قطعا می‌تواند برای پیشرفت طالقان مفید باشد.

وی در ادامه به تببین و تشریح گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیشرفت امور راه طالقان-هشتگرد، تسریع در گاززسانی روستاها و تکمیل راه‌های روستایی پرداخت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات