جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 شهرستان نظرآباد از چهارشنبه تعطیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی مشاغل گروه‌های ۳،۲ و ۴ به دلیل حاد بودن شرایط کرونایی در ۴۶ شهرستان از جمله نظرآباد در استان البرز اعمال می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز «علی درویش‌پور» با بیان اینکه در موج سوم بیماری کرونا متاسفانه شاهد روند افزایشی  بیماران بدحال، موارد بستری و فوتی در اغلب استان‌های کشور بودیم، اظهار کرد: در این راستا و بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا، محدودیت‌هایی در کشور اعمال می‌شود که با توجه به موقعیت جغرافیایی و تردد روزانه  بیش از ۳۰۰ هزار نفر در بین استان‌های تهران و البرز، پیگیری  اجرای  محدودیت‌های تهران در البرز توسط استاندار البرز انجام و با تصمیم ستاد ملی کرونا، اعمال محدودیت‌ها در این دو استان به صورت یکپارچه ابلاغ شد.

وی یادآورشد: همه محدودیت‌های استان تهران از جمله  تعطیلی پنجشنبه‌ها، کاهش ۵۰ درصدی پرسنل ادارات و اعمال دورکاری و سایر محدودیت‌های تهران در البرز نیز اجرا می‌شود.

معاون استاندار البرز با اشاره به اعمال محدودیت‌های  بیشتر در ۴۳ شهرستان در هفته گذشته، اظهار کرد: این محدودیت‌ها از روز چهارشنبه هفته جاری (۱۴ آبان ماه) در ۴۶ شهرستان آغاز می‌شود  و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد  که شهرستان نظرآباد از استان البرز نیز در زمره این شهرستان‌ها قرار دارد.

وی بیان داشت: در این محدودیت‌ها فقط مشاغل گروه اول از جمله فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها، دارو خانه‌ها و سایر مشاغلی که مایحتاج عمومی مردم را تامین می‌کنند، فعال و دایر هستند و سایر گروه‌های مشاغل تعطیل هستند.

وی افزود: اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی مشاغل گروه‌های ۳،۲ و ۴ به دلیل حاد بودن شرایط کرونایی در ۴۶ شهرستان از جمله نظرآباد در استان البرز اعمال می‌شود.

درویش پور با اشاره به محدودیت‌های جاده‌ای در ۲۵ استان کشور  به دلیل تعطیلات پایان هفته، گفت: این محدودیت‌ها در ۲۵ استان کشور از ساعت ۱۲ ظهر امروز  آغاز می‌شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات