جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اکبر سلیم نژاد از شهردار خواست؛

پیگیری پرداخت به موقع حقوق کارکنان در شرایط سخت فعلی

شهردار درباره پرداخت به موقع حقوق شاغلین در شهرداری کرج با هرگونه قرارداد همکاری تذکر لازم را به زیرمجموعه خود داشته باشد، چرا که شرایط سخت کنونی و افزایش قیمت ها فشار مضاعفی به خانوارها به ویژه طبقه کارگری و اقشار متوسط و ضعیف جامعه وارد آورده است.

به گزارش رمزگشانیوز اکبرسلیم نژاد عصر  یکشنبه 11 آبان 99 طی نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن بیان مطلب فوق و با عرض تبریک به مناسبت #هفته_وحدت و ایام ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بار دیگر اهانت رئیس جمهوری فرانسه به ساحت پیامبر خاتم را به شدت محکوم کرد و هرگونه توهین به ادیان الهی و اعتقادات مذهبی در لوای آزاد اندیشی و دموکراسی را غیرقابل قبول دانست.

وی همچنین با اشاره به درگذشت شهید راه خدمت مرحوم حبیب زنگنه از پرسنل خدوم سازمان مدیریت پسماند در حین خدمت رسانی به شهروندان، فقدان وی را به خانواده ایشان و همکارانش تسلیت گفت و خواستار ارتقای ایمنی به منظور پیشگیری از چنین حوادث تلخی شد. این مسئول پیشاپیش روز بسیج دانش آموزی و سالروز آسمانی شدن  شهید محمد حسین فهمیده که از افتخارات معنوی شهر به شمار می رود را تبریک گفت. 

این مسئول قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی را یادآور شد و عنوان کرد: شهردار درباره پرداخت به موقع حقوق شاغلین در شهرداری کرج با هرگونه قرارداد همکاری تذکر لازم را به زیرمجموعه خود داشته باشد، چرا که شرایط سخت کنونی و افزایش قیمت ها فشار مضاعفی به خانوارها به ویژه طبقه کارگری و اقشار متوسط و ضعیف جامعه وارد آورده است.

سلیم نژاد در ادامه پروژه بحث برانگیز انتقال تونلی آب از سد امیرکبیر به تصفیه خانه تهران را مورد انتقاد قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به زمزمه های آغاز بهره برداری از پروژه مذکور و تاثیرات مخرب زیست محیطی آن بر رودخانه کرج و درختان و باغات و طبیعت جاده چالوس، از رسانه ها و مسئولان تقاضا دارم موضوع را پیگیری کنند، در شرایطی که کیفیت آب شرب مصرفی در محلات شهر بسیار ضعیف است و شرکت آبفا از طریق چاه های عموماً از رده خارج آب مصرفی شهروندان را تامین می کند، چرا آب گوارای رودخانه و سد به مصرف پایتخت نشینان می رسد؟

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان به شهردار تذکر داد از برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع غیرضروری و همین طور کارگاه ها و جلسات و همایش آموزشی و تبلیغی که در شرایط قرمز کرونا منجر به تجمعات انسانی و تشدید شیوع این ویروس گردد، اکیداً خودداری شود و مراتب در قالب بخشنامه و دستور سازمانی به اطلاع کلیه معاونت ها، سازمانها، مناطق و ادارات تابعه رسانده شود. 

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات