جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بضاعتی پور :

گذر سبز حاشیه رودخانه کرج افتتاح شد+ عکس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از افتتاح پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه تردد در محدوده پل حامی تا خیابان ولیعصر(عج) ایمن می شود.

به گزارش رمزگشانیوز «پیمان بضاعتی پور» عصر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج که با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، ارزش این پروژه را صد و ۵۰ میلیارد ریال و طول آن را یک و نیم کیلومتر عنوان کرد.

وی به اقدامات انجام گرفته در قالب اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات کف سازی، نرده گذاری و اجرای سیستم روشنایی بخشی از فعالیت های انجام گرفته در این پروژه بوده است.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از پوشش کاهگل برای جداره های مسیر استفاده شده که به شهروندان حس نوستالژیک القا شود.

بضاعتی پور ادامه داد: این مسیر در گذشته وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی داشت که با ایجاد تحولات و تغییرات جدید، شهروندان می توانند از تجهیزات و امکانات آن به خوبی بهره برداری کرده و نسبت به ورزش و تردد در مسیر بهسازی شده اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ایمن سازی حد فاصل پل حامی تا خیابان ولی عصر(عج) از جمله مهمترین درخواست های شهروندان ساکن در محدوده پل کلاک، خلج آباد و میدان کرج بود که با اجرای عملیات بازپیرایی، بهسازی و مناسب سازی این مسیر به بخشی از درخواست‌ها، پاسخ داده شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در پایان تاکید کرد: پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج دوازدهمین پروژه فضای سبز شهر است که افتتاح شد و ۱۰ پروژه فضای سبز در مناطق کم برخوردار کرج وجود دارد.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات