چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 خیری خبر داد؛

ضدعفونی ۱۴ بازار روز کرج برای مقابله با کرونا

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از ضدعفونی هفتگی ۱۴ بازار روز کرج برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز«احمد خیری» با اشاره به وجود ۱۴ بازار روز فعال در کلان‌شهر کرج، گفت: بالغ بر ۴۰۰ غرفه در این بازارها دایر است و روزانه به مردم خدمات دهی می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از بازار روزها به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، گفت: فضای بازارها برای پیشگیری از ویروس کرونا در چند نوبت به صورت روزانه ضد عفونی می‌شوند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج همچنین تاکید کرد: فرایند گندزدایی بازارها روز دوشنبه هر هفته با همکاری معاونت خدمات شهری انجام می‌شود.

خیری با اشاره به گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر شدت فراگیری ویروس کرونا، گفت: ضدعفونی بازار روزها به طور مداوم انجام می‌شود و تا کنترل شرایط این برنامه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان بازار روزها از اولویت‌های سازمان است، گفت: استفاده از ماسک برای پرسنل سازمان و غرفه داران الزامی و از ورود مشتریان بدون ماسک بهداشتی به حریم بازارها ممانعت می‌شود.

به گفته سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج نظارت‌های نامحسوس جهت رعایت بهداشت تشدید و ناظرین کمیته انضباتی مطابق بخشنامه ها با متخلفان برخورد خواهند کرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات