جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بررسی و حل مشکلات روستاهای مسیر پروژه آزادراه چرمشهر _ آبیک

جلسه بررسی و حل مشکلات روستاهای مسیر پروژه آزادراه چرمشهر -آبیک به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور نماینده معاونت ساخت و توسعه آزادراه های کشور، مدیریت پروژه قرارگاه خاتم الانبیاء، مدیر پروژه آزادراه چرمشهرآبیک، روسای ادارات مربوطه در شهرستان نظرآباد و شورا و دهیار روستاهای نجم آباد و صالحیه برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز در این جلسه سرپرست فرمانداری نظرآباد با تاکید بر اهمیت پروژه ملی احداث آزادراه چرمشهر_آبیک اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم و حل مشکل آنها در بخش های مختلف است و صرفا سنگرهایمان متفاوت است که در همین راستا باید همواره بر مثلث همکاری، انسجام و پشتیبانی از یکدیگر توجه نماییم.

وی افزود: پروژه آزادراه چرمشهر_آبیک از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قطعا تسریع در اتمام آن، تسهیل در تردد مردم را در پی خواهد داشت که در این باره نیز استاندار البرز و معاونت هماهنگی امور عمرانی بارها از پروژه نامبرده بازدید کرده و همواره بخش دولتی استان البرز و به ویژه شهرستان نظرآباد سعی در حمایت از احداث و بهره‌برداری از این پروژه را داشته است که البته در این مسیر مشکلاتی نیز برای برخی روستاهای همجوار آن ایجاد شده که بی شک با انسجام همه ما مرتفع خواهد شد.

در ادامه این نشست در ارتباط با مشکلات ایجاد شده برای روستاهای همجوار با پروژه ملی آزادراه چرمشهر_آبیک گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

پیرو دستور اکید ارمندپور مقرر شد به فوریت نسبت به اقدام این مشکلات که اعتراضات کشاورزان و اهالی روستاهایی همچون نجم آباد، صالحیه و... را در پی داشته است، اقدام شود.

در خاتمه نیز آزادسازی مسیر رودخانه نجم آباد و ممانعت از بازگشت آب به روستا و پیشگیری از سیلاب‌های احتمالی، مقاوم سازی بند زهکش و جاده سازی مسیر روستای صالحیه تا تالاب جهت احیای تالاب با موافقت حاضرین مصوب شد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات