پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان به عنف در ساوجبلاغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر با اعتراف به 15 فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ «علی سلیمانی» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و خفت گیری در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان به صورت باندی و در تیم‌های 4 نفره با یک دستگاه خودروی 206 ابتدا اقدام به شناسایی طعمه‌های خود کرده و با زیر نظر قرار دادن او در زمان و مکان مناسب اقدام به خفت گیری و سرقت اموالی از قبیل طلاجات، وجه نقد و گوشی تلفن همراه می‌کردند.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی هر 4 سارق را شناسایی کرده و با یافتن مخفیگاه شان، نامبردگان را زیر نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب در حین تردد در منطقه گلسار طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

انتهای پیام/

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهارداشت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات پلیس و مواجهه حضوری با شکات چاره ای جز اعتراف نداشته و به 15 فقره سرقت با شیوه زورگیری معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات