پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل آب منطقه‌ای مامور شد؛

پیگیری تسریع در اجرای افزایش حق آبه البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: چندی پیش پس از رایزنی‌های فراوان طی حضور وزیر نیرو موفق به اخذ موافقت در جهت افزایش ۲۰ میلیون مترمکعبی حق آبه البرز از محل سدهای استان شدیم و این امر طی هفته آینده پیگیری و محقق خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیراله شهبازی» با اعلام این خبر، افزود: حق‌آبه این استان از محل سدها برای بهره برداری شهرک‌های صنعتی ۲۰۰ لیتر برثانیه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به روند رو به رشد فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان، به ویژه در اشتهارد پیگیری شد که با توجه به امتیازات خاصش اکنون به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

شهبازی گفت: پیرو اهداف شعار سال مبنی بر «جهش تولید» در جهت منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت در این راستا، درصدد ارتقاء زیرساخت‌های لازم برای فعالان اقتصادی استان هستیم.

وی افزود: تاکنون در پیگیری‌هایی که از مسئولان ملی برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان داشته‌ایم با در بسته و عدم هماهنگی مواجه نشده‌ایم و افزایش حق آبه البرز نیز یکی از این مطالبات است که طی مکاتبات و رایزنی‌های صورت گرفته مورد موافقت وزیر نیرو قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: بر این اساس مدیر عامل آب منطقه ای البرز مامور به پیگیری جهت تسریع در اعمال این افزایش حق آبه برای البرز طی یک هفته آینده است.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم با حفر چاه با ظرفیت تامین ۵۰۰ میلیون متر مکعب نیز بخش دیگری از نیازها را تامین کنیم.

شهبازی افزود: تصفیه خانه جدید نیز با ظرفیت تصفیه ۱۵ میلیون متر مکعب در کرج ظرف یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات