پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر فرماندار نظرآباد از فرمانده انتظامی شهرستان

سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد در جلسه تعاملی کارکنان پلیس، از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در تامین نظم و امنیت مطلوب تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رمزگشانیوز «ابوالفضل ارمندپور» در جلسه تعاملی که با حضور مدیران فرماندهی انتظامی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و در سایه‌سار آن آرامش روحی و روانی یک هدیه الهی است که با حضور مقتدرانه پلیس ولایت مدار در سطح جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی پلیس در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای مردم تصریح کرد: بدون شک اگر حضور مقتدرانه پلیس نبود، امروز این امنیت نیز وجود نداشت و همه باید قدردان تلاش‌ها و زحمات ماموران انتظامی باشیم.

ارمندپور ادامه داد: نیروی انتظامی با حضور و عمل خود نشان داد که با بصیرت کامل و پیروی از اوامر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در ایجاد امنیت مطلوب پای کار بوده و با بهره‌گیری از توان عملیاتی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همیشه پای کار است.

سرهنگ فرج اله اسدالهی» فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد نیز در این جلسه به خلاصه‌ای از عملکرد مجموعه فرماندهی پرداخت و گفت: از توفیقات خوب نیروی انتظامی کاهش آسیب‌های اجتماعی، برخورد با ناهنجاری‌ها و خرده فروشان، متلاشی کردن باندهای سرقت، قاچاق و همچنین افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات