جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

علیرضا عباسی

مقابله با اراذل و اوباش مطالبه مردم است

نماینده مردم شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ، مقابله جدی نیروی انتظامی با افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش را مطالبه جدی مردم دانست.

به گزارش رمزگشانیوز «علیرضا عباسی» در نشست مشترک مسئولان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی استان البرز  افزود: کار نیروی انتظامی خدمت به مردم است که اگر با نیت خالص و خدایی صورت گیرد عبادت و دارای اجر معنوی بسیار بالایی است.

وی بیان داشت: یکی از مطالبات عمومی مردم از نیروی انتظامی، برخورد موثر و بازدارنده با افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش است که پلیس البرز در این راستا اقدامات گسترده ای انجام داده که شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد: برخورد با این افراد باید بر اساس قانون با قاطعیت و به قدری بازدارنده باشد که کسی به خود جرات اوباش گری ندهد و بداند که برخورد با او قطعی و بدون تعلل انجام خواهد شد.

این نماینده مجلس یکی از شاخصه‌های پلیس را ایجاد هماهنگی برای امنیت بین دستگاه‌های مختلف عنوان کرد.

عباسی با اشاره به اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی به نیروهای دلسوز و متعهد نیازمند است، اضافه کرد: باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی ۲۰ ساله‌ داشته باشیم تا طی این مدت نیروهای تراز اول تربیت شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز هم در این دیدار اظهارداشت: نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون و برقرار کننده نظم و امنیت اجتماعی  پیوسته در ارتباط و تعامل با مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در این نشست رویکرد نیروی انتظامی دراستان را فرهنگی توصیف کرد و اظهار داشت: این روش عملکردی قابل ستایش است.

سالار قاسمی خاطرنشان کرد: تاثیر رویکرد فرهنگی مدیران بخش های  سیاسی، نظامی یا امنیتی در جامعه  بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تلاش آموزش و پرورش استان البرز بر گسترش تعامل با پلیس است، گفت: امنیت و آرامش نعمت بزرگی است که باید قدردان آن در ایران اسلامی از جمله استان البرزباشیم.

قاسمی از خدمات بخش های مختلف نیروی انتظامی به ویژه پلیس ١١٠، پلیس پیشگیری، راهنمایی و رانندگی و پلیس آگاهی قدردانی کرد.

وی در ادامه به آسیب های اجتماعی و اجرای طرح نماد در مدارس استان البرز با هدف کاهش این آسیب ها و رفتارهای پرخطر ارائه داد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نیز از زحمات شبانه روزی پلیس دربرقراری نظم و امنیت در استان قدردانی کرد و گفت: امروز کار نیروی انتظامی بسیار حساس و پرمخاطره است و دربسیاری از موارد فشار کاری بالایی به این نیرو وارد می شود .

سردار «عباسعلی محمدیان» تصریح کرد: حفظ و ارتقاء ضریب امنیتی در این استان نیاز به مشارکت همه جانبه مردم دارد.

وی عنوان کرد: ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش و نیروی انتظامی نقش موثری در ترویج فرهنگ، پیام های آموزشی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در بین افراد در جامعه دارد.

وی همچنین تلاش معلمان جهادگر در عرصه تعلیم و تربیت به رغم سختی ها و مشکلاتی که در بخش آموزش فضای مجازی وجود دارد را قابل تقدیر دانست و افزود: مردم قدردان همت والا و تحسین برانگیز این قشر فرهیخته در جامعه هستند.

محمدیان ادامه داد: نیروی انتظامی فارغ از جناح‌های سیاسی تلاش می کند تا امنیت را برای همه افراد و اقوام مختلف را تامین کند که این مهم یکی از افتخارات پلیس در جامعه اسلامی است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این استان همواره همگام با مسئولان گام برمی دارند تا مردم در امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات