پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبر داد؛

اتمام عملیات کف‌سازی ۱۰ هزار متر مربع از پارک دانایی

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره پارک دانایی در راستای توسعه سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر تعریف شده و در حال تکمیل است، اظهار کرد: این پارک به عنوان قسمت اول پروژه تپه مرادآب در ۲۳ هکتار پیش‌بینی شده است.

به گزارش رمزگشانیوز «پیمان بضاعتی پور»  توضیح داد: این پروژه حدود ۱۳هزار متر مربع کف‌سازی و حدود ۱۰هزار متر مربع دیوار کشی و سکو چینی دارد و  تا کنون 10 هزار متر مربع از مرحله کف‌سازی آن  به پایان رسیده است.

وی با اشاره به زمان بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: با توجه به نوسان روز به روز  قیمت مصالح و تجهیزات زمان مشخصی برای بهره‌برداری از این پارک نمی‌توان اعلام کرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برخی از امکانات پیش‌بینی شده برای پارک دانایی گفت: پیست دوچرخه‌سواری، فضای اختصاصی پیاده‌روی و آلاچیق از جمله امکانات پیش‌بینی شده برای این مجموعه است.

وی با بیان اینکه نام قطعی این پارک هنوز مشخص نیست، افزود: با توجه با اینکه قرار بود این مجموعه فضایی برای فعالیت استارتاپ‌ها باشد، به پارک دانایی مصطلح شده ولی احتمال تغییر نام آن در آینده وجود دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات