پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حق لطفی خبر داد؛

ایجاد سرپناه برای هنرمندان تئاتر در شهر جدید هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: در راستای تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر حمایت همه‌جانبه از جامعه هنری مقرر شد در راستای اجرای طرح اقدام‌ملی مسکن، هنرمندان تئاتر نیز از حمایت‌های دولت بهره‌مند شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «مسعود حق لطفی» در حاشیه دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر با هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، ضمن خرسندی از انتخاب شهرجدید هشتگرد برای سکونت هنرمندان، اظهار داشت: نقش هنرمند در ارتقای فرهنگی جامعه بسیار با اهمیت است و ما حضور هنرمندان در این شهر را به فال نیک گرفته و امیدواریم حضور هنرمندان تئاتر در باروری و برندینگ فرهنگی شهر جدید هشتگرد موثر باشد.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند باعث شکوفایی و توسعه فرهنگی شهر شوند و همچنین انتظار داریم با سرمایه‌گذاری به راه‌اندازی شهرک سینمایی کمک نمایند.

حق لطفی گفت: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی و حمایت‌های شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، قصد داریم به آن دسته از هنرمندان تئاتری که فاقد مسکن هستند در راستای طرح اقدام ملی مسکن، زمین مناسب اختصاص دهیم.

مدیرعامل خانه تئاتر نیز در این نشست گفت: هنرمندان عمدتاً محبوب اقشار مختلف جامعه بوده و رفتار مناسب آنها می‌تواند الگویی برای سایر شهروندان باشد و در حقیقت حضور موثرشان در شهر به فرهنگ شهرنشینی و توسعه شهری ایده آل کمک می‌کند.

«شهرام گیل‌آبادی» افزود: شکل‌گیری کوی هنرمندان و ایحاد فضاهای مرتبط شهری از جمله احداث گذر هنرمندان می‌تواند به برندینگ شهری هم کمک کند که خوشبختانه شهر جدید هشتگرد به واسطه نزدیکی به پایتخت، هوای مطلوب و سیاستگذاری کلان مناسب از جمله طراحی شهری فرهنگ پرور شایسته بوده و قطعا همراهی هنرمندان را دارا خواهد بود.

گیل آبادی گفت: هنرمندان در شهر جدید هشتگرد علاوه بر اینکه صاحب سرپناه می‌شوند، در آینده از مزایای دیگری نیز می‌توانند بهره‌مند شوند که ترددهای شهری در محیطی آرام و همچنین تکمیل شهرک سینمایی از جمله آنهاست که در ایجاد فرصت‌های اشتغال هنری نیز موثر است.

وی ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری در شهرک سینمایی شهر جدید هشتگرد در مسیر دستیابی به خدمت‌رسانی بهتر حرکت کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات