جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 نیروی انتظامی نامی به بلندای شجاعت و از خودگذشتگی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛  در متن دکتر «نادر ثناگو مطلق» آمده:

هفته نیروی انتظامی فرصت تقدیر از سبزپوشانی از جنس ایثار و فداکاری است که دفاع از جان، ناموس و مال مردمان ایران اسلامی را همواره بر جان خود مقدم دانسته و نام شان همواره با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی قرین بوده و هست.

وی اضافه کرد: تقدیر از نیرویی خستگی ناپذیر که در ایجاد امنیت و آسایش مردمان این دیار بارها و بارها جانفشانی کرده و آرامش امروزمان را مرهون از خودگذشتگی هایشان هستیم.

ثناگو مطلق گفت: این روزها یادمان باشد که اگر آرامشی هست مدیون از خودگذشتگی هزاران شهید است، ابرمردانی از جنس عشق که امنیت اجتماعی را مرهون دلاوری هایشان هستیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در طول دوران حیات طیبه خود همواره در کنار مردم بوده و  برای حفظ آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان پای کار بوده  و از هیچ خدمتی کوتاهی نکرده است.

ثناگو مطلق در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه و از خودگذشتگی سربازان جان بر کف ایران اسلامی تقدیر و امید است که با یاری خداوند متعال و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته با صلابت در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت کشورمان گام بردارند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات