شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در دیداری تدارکاتی؛

تیم ملی ایران ازبکستان را شکست داد

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیداری که «دراگان اسکوچیچ» را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت و بعد از ماه‌ها تعطیلی مقابل تیم ازبکستان به پیروزی رسید.

به گزارش رمزگشانیوز تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار بعد از شیوع ویروس کرونا و بعد از چند ماه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

این مسابقه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه پاختاکور ازبکستان آغاز شد. سردار آزمون (۴۳) و مهدی طارمی (۵۱-پنالتی) برای ایران و الدر شوموروتوف (۵۳) برای ازبکستان گلزنی کردند.

ایران برای نخستین بار تحت هدایت دراگان اسکوچیچ در یک مسابقه رسمی با ترکیب پیام نیازمند، صادق محرمی، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نورالله‌ی، وحید امیری، احسان حاج صفی (کاپیتان)، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و میلاد محمدی به میدان رفت.

دراگان اسکوچیچ که قصد داشت اکثر بازیکنان تیم ملی را در این دیدار محک بزند، در نیمه دوم دست به ۶ تعویض زد. علی کریمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، سیامک نعمتی، سامان قدوس و مهدی قائدی نفراتی بودند که به ترتیب به جای وحید امیری، احسان حاج صفی، مهدی طارمی، احمد نورالهی،  علی قلی زاده و سردار آزمون وارد زمین شدند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است روز شنبه به ایران بازگردد و بلافاصله برای بازی با مالی به ترکیه سفر کند. این بازی روز ۲۲ مهر در آنتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات