سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 مدیر بهزیستی البرز خبر داد:

جذب مددجویان بهزیستی در شرکت‌ها و کارگاه‌های البرز

مدیر کل بهزیستی البرز از جذب مددجویان بهزیستی این استان در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و کارخانه‌های البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز « اسدالله حیدری» درباره ارائه تسهیلات به مددجویان بهزیستی البرز، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری به ۸۸ نفر از جامعه هدف بهزیستی به مبلغ سه میلیارد و ششصد و نود میلیون تومان از محل مانده اعتبار بودجه سال ۹۸ پرداخت شده است. اعتبارات سال ۹۹ از اواخر تیرماه توسط ۱۳ بانک عامل به مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به بهزیستی استان تخصیص داده شد که اداره کل بهزیستی تعداد ۸۳۴ نفر از مددجویان به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان را جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی کرده است که تاکنون به تعداد ۷۵ نفر به مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط بانک‌ها تسهیلات پرداخت شده است.

وی در خصوص تسهیلگری بیمه‌های خویش فرما و کارفرما گفت: مبلغ ۴۵۸ میلیون تومان به معلولین و نیازمندان حایز شرایط و دارای شغل کمک هزینه پرداخت شده است و تعداد ۴۸۵ نفر نیز در نوبت تامین اعتبار هستند که به زودی پرداخت خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی البرز ادامه داد: جدی‌ترین چالش‌های در خصوص تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تضامین و شرایط سختگیرانه برخی بانک‌های عامل است که امیدواریم روسای محترم بانک‌ها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول درخصوص جذب مددجویان در شرکت‌های استان البرز گفت: با دو تا شرکت گروه قطعات خودرو عظام شهرستان اشتهارد و شرکت تولید تجهیزات پزشکی در منطقه اقتصادی فرودگاه پیام برای جذب نیرو تعاملات بسیار خوبی داریم، که در این خصوص 300 نفر از مددجویان بهزیستی تقاضای فعالیت در این شرکت ها را داشته‌اند.

 مددجویان تحت پوشش بهزیستی شامل معلولین، زنان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیصی، معتادین بهبود یافته که متقاضی شغل هستند، می‌توانند عدد ۱ به شماره  ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال کنند. همکاران ما در اسرع وقت با ایشان تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه، به کارخانه ها و کارگاه های مرتبط با شرایط ایشان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات