جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 سرپرست جدید فرمانداری نظرآباد معارفه شد

با حضور «نورمحمد فردی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، مدیران کل حراست و بازرسی استان و اعضای شورای تامین، ضمن تقدیر از زحمات «جواد صادقلو»، «ابوالفضل ارمندپور» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نظرآباد معارفه شد.

به گزارش رمزگشانیوز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این مراسم در خصوص عملکرد مدیران موفق اظهار داشت: قطعا پرسنل و همکاران منسجم، همراه و پای کار هستند که می‌توانند موجبات موفقیت مدیران مجموعه خود را محقق نمایند.

وی افزود: در مجموع اصل انسجام و هماهنگی در امور مابین افراد موجب توسعه رورافزون می‌شود که خوشبختانه ما نیز در استان‌مان شاهد این هماهنگی در میان مدیران و پرسنل هستیم.

نورمحمد فردی در پایان در بیان عمده وظایف فرمانداران تشریح کرد: هر فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در هر شهرستان چندین وظیفه از جمله تامین امنیت به عنوان وظیفه اصلی، اجرای سیاست‌های عمومی دولت، هماهنگی در حوزه کاری و بهره‌مندی  از تمام ظرفیت‌ها و همچنین عمران و توسعه منطقه در کلیه بخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری و... را داراست.

 در ادامه این مراسم ارمندپور نیز ضمن قدردانی از اعتماد استاندار البرز با تاکید بر اهمیت صداقت در انجام امور بیان داشت: خداوند را شاکرم که بار دیگر سعادت خدمت به مردم ولایتمدار و شریف شهرستان نظرآباد را دارم و امیدوارم با همراهی کلیه خادمان مردم عزیزمان از جمله روسای ادارات، پرسنل فرمانداری و بخشداری‌های تابعه و ..... بتوانیم در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرستان نظرآباد که دارای ظرفیت‌های بسیار در تمام ابعاد مختلف است گام برداشته و خادمان صادق و وظیفه شناسی در این مسیر باشیم.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات