سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ شب با «روشنای خاطره‌ها»

حوزه هنری استان البرز با همکاری انتشارات سوره مهر ویژه برنامه گفتگوی زنده و برخط درباره ادبیات و خاطرات پایداری را با عنوان ۸ شب با روشنای خاطره‌ها برگزار می‌کند

به گزارش رمزگشانیوز در حاشیه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس «روشنای خاطره‌ها»، حوزه هنری استان البرز با همکاری انتشارات سوره مهر ویژه برنامه گفت و گوی زنده و برخط درباره ادبیات و خاطرات پایداری را از روز سه‌شنبه ۸ مهر ماه در صفحه اینستاگرام حوزه هنری البرز با اجرای میثم رشیدی مهرآبادی برگزار می‌کند.

 در این ویژه برنامه ۸ روایت از ۸ کتاب با حضور ۸ نویسنده مطرح کشوری در ۸ شب مورد بررسی و گفتگو قرار می‌گیرد که مرتضی قاضی، محمدعلی صمدی، علی اکبری مزدآبادی، امیرمحمد عباس‌نژاد، فائضه غفارحدادی، مریم عرفانیان، آذر خزاعی سرچشمه، فاطمه دوست کامی و جواد کلاته عربی نویسندگان و میهمانان این گفت‌و‌گوی تصویری می‌‌باشند.

 
گفتنی است این ویژه برنامه از روز سه‌شنبه ۸ مهر ماه ساعت ۸ شب در پیج حوزه هنری استان البرز به نشانی: art.alborz و پیج انتشارات سوره مهر به نشانی: sooremehr۲ و پیج نویسندگان میهمان به مدت ۸ شب برگزار می‌شود.

 شب اول این برنامه سه‌شنبه ۸ مهر ماه ساعت ۸ شب با حضور مرتضی قاضی می‌باشد که درباره کتاب عملیات فریب، حرفه‌ای، متهم دادگاه old bailey گفتگو می‌کند.

 انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات